De eisen van het runnen van uw eigen bedrijf zijn eindeloos en vaak is de balans en integratie van werk en privé een belangrijke uitdaging voor ondernemers en eigenaren van kleine bedrijven.

 

Gelukkig hebben de groeiende trends in het digitale tijdperk een reeks tools voor werk-privé integratie gecreëerd die deze uitdaging vergemakkelijken en zijn ontworpen om alles eenvoudiger te maken! Hier zijn zeven van onze favorieten:

 

Trello

Trello is een gratis tool waarmee u lijsten en kaarten kunt maken die op verschillende manieren kunnen worden gebruikt. Het grootste kenmerk is de flexibiliteit en de diversiteit aan opties die het zijn gebruikers biedt.

 

Of u nu een takenlijstsjabloon maakt voor het aannemen van nieuwe klanten en personeel of ​​dagelijkse planner te hebben om te beheren welke taken elke dag moeten worden voltooid, Trello kan worden aangepast om u te helpen.

 

Een andere grote reden om het te gebruiken is dat het volledig gratis is. Bij AVirtual wordt Trello gebruikt om workflows te beheren, sjablonen aan te leveren en dagelijks de opdrachten van klanten bij te houden.

 

Smartphones

Dit lijkt een voor de hand liggend ding om op te noemen, maar als u uw smartphone effectief gebruikt, kunt u met één druk op de knop verbinding maken met het kantoor en toegang krijgen tot allerlei soorten bestanden, informatie en gegevens.

 

Afgezien van e-mails en telefoontjes, hebben smartphones technologie ontwikkeld om ons toegang te bieden tot een groot aantal verschillende dingen vanaf onze mobiele apparaten.

 

De meeste hulpmiddelen in deze lijst hebben mobiele apps die hun desktopversies weerspiegelen en vaak eenvoudiger en gebruiksvriendelijker zijn. Nu hoeft u niet langer te wachten om uw laptop aan te sluiten, op kantoor te komen om dat ene document te beoordelen, die offerte goed te keuren of iemand belasten met een dringende taak!

 

Het enige nadeel aan dit is dat u moet weten wanneer uit te schakelen om ervoor te zorgen dat u een pauze van het werk neemt en in staat bent om op te laden.

 

LastPass

Hoeveel websites hebben een wachtwoord nodig dat een onvoorstelbare combinatie van letters, tekens en cijfers vereist?

 

Het is onmogelijk om het aantal gebruikersnamen, wachtwoorden en inlogcodes te onthouden dat nodig is om een ​​klein bedrijf te beheren, en dit is waar LastPass van onschatbare waarde is. Het slaat al uw wachtwoorden op in een kluis (die enkel één wachtwoord vereist om toegang te krijgen) en u krijgt toegang tot het account van uw keuze door te klikken op een knop in deze kluis. Ook kunt u deze logins met andere LastPass gebruikers delen.

 

Een andere handige functie is dat een pictogram verschijnt in het veld voor de gebruikersnaam van websites die bestaande aanmeldingen hebben opgeslagen in uw kluis. Dit kan worden geopend in twee klikken. Deze tool bespaart tijd, moeite en geheugen die het best elders kunnen worden gebruikt.

 

Slack

Slack is een hulpmiddel dat langzaam maar zeker essentieel wordt voor elk modern bedrijf. Instant Messaging is een steeds belangrijkere tool voor bedrijven geworden, maar Slack tilt zaken naar een hoger niveau.

 

Slack is ideaal vanwege het gebruiksgemak en de manier waarop het een unieke ruimte biedt voor persoonlijke en professionele samenvoeging.

 

Op afstand werken vanuit uw team kan het moeilijk maken om relaties aan te gaan. Slack geeft u de gelegenheid om in casual en lichte gesprekken te stappen terwijl u geconcentreerd en toegewijd blijft aan uw dagelijkse taken en zakelijke doelen.

 

Slack is zo opgesteld dat u niet alleen privéberichten naar uw individuele teamleden kunt verzenden, maar ook groepsberichten kunt maken en kanalen kunt maken die specifiek zijn gericht op specifieke onderwerpen of teams, zodat u eenvoudig specifieke informatie kunt bijhouden of gesprekken over een specifiek onderwerp.

 

Asana

Asana is een van de bekendere onder de projectmanagementtools die beschikbaar zijn. De tool wordt gebruikt door Uber, Intel, TED en Pinterest. Ook heeft het een uitstekende reputatie en functionaliteit die het beheren van de dagelijkse organisatie en workflow eenvoudig maakt.

 

Gebruikers kunnen taken aan elkaar toewijzen, volgers toevoegen aan projecten en hun deadlines bijhouden. Asana is fantastisch voor to-do-lijsten en als een strategische planningstool. Het kan ook gemakkelijk worden gekoppeld aan uw e-mail om ervoor te zorgen dat u altijd op de hoogte bent van de voortgang.

 

Google Drive

Google Drive is een geweldig hulpmiddel om niet alleen informatie en bestanden te delen, maar ook om een centraal punt voor projectbeheer te vormen.

 

Bij AVirtual wordt Google Drive gebruikt om documenten voor klanten te delen, de voortgang bij clienttaken bij te houden en een dashboard te bieden voor belangrijke rapportagestatistieken.

 

Dit alles is op elk moment toegankelijk voor zowel klanten als accountmanagers, wat betekent dat er altijd een kanaal is waar informatie kan worden uitgewisseld.

 

Toegang tot de Google Drive kan vanaf elk apparaat dat toegang tot internet heeft, wat betekent dat u nooit uit de lucht bent en dat u altijd dat bestand kunt vinden met de belangrijke details erin. Het biedt ook een gemakkelijke plek voor teams om samen te werken aan documenten en projecten.

 

Zoom

Een tool voor videoconferenties maakt klant- en personeelsbijeenkomsten eenvoudig en Zoom is daarvoor de perfecte optie. De waarde van face to face communicatie kan niet worden onderschat en gelukkig heeft de moderne technologie een manier gevonden om dit voor de hele wereld mogelijk te maken.

 

Een belangrijk voordeel van Zoom is dat het meerdere deelnemers in een vergaderruimte kan hosten, waardoor teamvergaderingen aanzienlijk eenvoudiger worden. Het heeft ook een geweldige functie voor afspraken en roosters, waardoor ze niet alleen kunnen worden ingesteld in uw Outlook-agenda, maar ook terugkerende evenementen kunnen worden.

 

Nu u een spiekbriefje hebt voor de beste manier om uw leven eenvoudiger te maken, waarom gaat u niet een stap verder en gebruikt u ze in samenwerking met een team dat zowel resultaten kan leveren als kostbare tijd vrijmaakt door uw digitale marketingbehoeften te beheren. Hierdoor kunt u zich concentreren op uw werk-privé integratie, zodat u dezelfde tijd en aandacht kunt besteden aan andere aspecten van uw leven, zonder enige integrale delen op te offeren.

 

Bij AVirtual houden we van niets anders dan resultaten leveren en het succes van onze klant sturen door middel van het uit handen nemen van tijdrovende zaken.

It's only fair to share...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin