Jouw Virtuele PA kan zoveel dingen doen.

PERSOONLIJKE DIENSTVERLENING

Persoonlijke taken

  • Reisplanning: regelen van vluchten, hotels en restaurant reserveringen.
    Agendabeheer, afspraken, herinneringen, etc.
  • Beheer van uw klantenkaarten zoals Frequent Flyer, Flying Dutchman, Hotels, etc.
  • Beheer van creditcard- en rekeningafschriften.
  • De juiste personal trainer vinden en deze 3 keer per week voor u boeken.
n

Bedrijfsmanagement

  • Documenten indienen: Ja, dat klopt. We kunnen uw archivering virtueel beheren.
    Documentopmaak.
  • Transcriptie van notulen van vergaderingen.
  • Transcriptie van video- en audiobestanden.
  • PowerPoint presentatie voorbereiding.
  • E-mail correspondentie, berichtgeving namens u.

Financieel management.

  • Boekhouding: we zijn al bekend met Sage, MYOB, XERO & Quickbooks, maar kunnen ook andere boekhoudsoftware aannemen.
  • Gegevensverzameling en rapportage.
  • Aansluitingsberekeningen creditcard.
  • Online inkopen.

HR & FINANCIËLE SERVICE

Financieel management.

  • Boekhouding: we zijn al bekend met Sage, MYOB, XERO & Quickbooks, maar kunnen ook andere boekhoudsoftware aannemen.
  • Gegevensverzameling en rapportage.
  • Aansluitingsberekeningen creditcard.
  • Online inkopen.

Personeels- en salarisadministratie.

  • Onderzoek naar salarisnormen, competenties, etc.
  • Filteren van sollicitaties.
  • Initiële beoordeling en profilering van kandidaten doormiddel van verschillende testen/taken.
  • Het plannen van interviews.
  • Loon- en salarisberekening.

Facturatie en accounts.

  • Facturatie.
  • Planning van klant facturen.
  • Debiteurenbeheer.

SOCIAL SERVICE

Social media

  • Social media wordt beheerd door ons zusterbedrijf, Prime Pixel.
  • Aanmaak van social media-profielen voor u of uw bedrijf.
  • Beheer van bestaande social media-accounts.
  • Schrijven van aantrekkelijke, leuke en professionele inhoud voor uw blogs, nieuwsbrieven en marketingmateriaal.
U

Google betaalde en natuurlijk zoek resultaat

  • Beheer uw Google PPC-account om maximaal rendement te behalen.
  • Optimaliseer uw trefwoorden, stel de limieten in per klik, budgetplanning.
  • Gebruik Google Tag Manager om tags over uw website te implementeren en het voor zoekmachines gemakkelijk te maken om u te vinden.
N

Acquisitie van nieuwe klanten

  • Werven van nieuwe klanten met LinkedIn en andere kanalen om potentiële klanten aan te trekken.
  • Werf en beoordeel potentiële klanten.
  • Ons verkoopteam zet potentiële klanten om in betalende klanten.

Onderzoek

  • Marktonderzoek.
  • Concurrentie onderzoek.
  • Prijsanalyse.
  • Nieuwe leveranciers vinden.
  • Gegevensanalyse.
  • Industrie trends en onderzoek.

PERSOONLIJKE SERVICE

Tweetalige hulp.

  • We hebben in het team VA’s die tweetalig zijn in het Engels, Nederlands, Spaans, Italiaans, Frans, Duits en Zweeds.
  • Met berichtgeving vooraf kunnen we een VA voor u vinden in vrijwel elke taal.
  • Dit is handig als u regelmatig naar het buitenland reist, of voor vertalingen.

Evenementplanning en coördinatie.

  • Kerstfeestjes.
  • Trainingsseminars voor bedrijven.
  • Off-site vergaderingen.
  • Seminars en conferenties.
  • Openingsevenementen.

WEBDESIGN, ONTWIKKELING EN ONDERHOUD

Website Design

Ons zusterbedrijf Prime Pixels biedt hoge kwaliteit webdesign service voor lage prijzen. We hebben websites gebouwd voor Conde Nast en Lux Magazine en kunnen nu hoogwaardige kwaliteit WordPress websites leveren voor slechts 1650 Euro.

Website optimalisatie

U heeft niet zo nu en dan een nieuwe website nodig, alleen nieuw gebouwde bestemmingspagina’s, en key pagina’s die zijn geoptimaliseerd voor SEO met een verfijnde call-to-action. Wat u ook nodig heeft, we kunnen het snel, veilig en tegen concurrerende prijzen leveren.

Website onderhoud

Ons team van webmasters beschermt uw website tegen hacking en malware met preventieve maatregelen en real-time beveiligingsmonitoring. Het service team is slechts een telefoontje verwijderd, klaar voor deskundig advies en begeleiding wanneer u dit het meest nodig heeft.

Wij laten u zien hoe u efficiënter wordt.

Diepgaande professionele competentie.

Ons team heeft accumulatief, eeuwenlange ervaring in het helpen managen van het leven van succesvolle mensen.

We treffen voorbereiding voor alles

Als u wilt, kunnen we uw agenda, oproepafhandeling, e-mailsystemen en taakmanagement processen voor u instellen.

Een onderdeel van uw bedrijf.

We worden een onderdeel van uw bedrijf.
We sturen e-mails namens u en u kunt uw VA trainen om alles te doen waar u hulp bij nodig heeft.

veilig en vertrouwelijk

Vertrouwelijkheidsovereenkomst.

Onze algemene voorwaarden omvatten een uitgebreide vertrouwelijkheidsovereenkomst tussen u en AVirtual.

Geheimhoudingsovereenkomst.

Al onze VA’s zijn onderworpen aan een solide, uitgebreide, geheimhoudingsverklaring die betrekking heeft op alle werkzaamheden binnen AVirtual.

Stabiele gegevensbeveiliging.

We hebben uitgebreide methoden voor gegevensbeveiliging, voor toegang tot e-mail, werkbestanden en klantgegevens.

Effectieve beveiligingsoplossing voor het kantoor.

De zwakke schakel in de beveiliging van veel organisaties is de fysieke kantoorruimte: we houden de werkomgeving en de toegang zorgvuldig in de gaten.

Mijn meest waardevolle bezit is mijn tijd en AVirtual geeft mij 30 uur per maand aan tijd terug. Fantastisch, dank je

Michael Lutzenkirchen

Directeur bij Whatever Mobile