Veel Gestelde Vragen

 

1) Wie kan er profiteren van AVirtual?

Iedereen! Aangezien wij maatwerk leveren, proberen wij ervoor te zorgen dat wij aan ieders behoeften kunnen voldoen en we zijn trots op ons uitgebreid klantenbestand, van startende bedrijven en grote internationale ondernemingen tot actrices en sieradenontwerpers, particulieren of teams. Zelfs families en vrienden kunnen profiteren van een persoonlijke virtueel assistent om de stress te verlagen en meer vrije tijd te creëren voor sociale contacten, spelen met de kinderen of lekker op vakantie gaan.

 

2) Wat houdt toegewijde assistentie in?

Al onze abonnementen zijn inclusief een toegewijde persoonlijke assistent(e). Dit betekent dat u een langdurige relatie kunt ontwikkelen en onderhouden. U werkt één-op-één samen met uw persoonlijke assistent(e) waarbij u uw taken altijd rechtstreeks naar deze persoon stuurt. Uw assistent(e) zal u, uw werk en uw voorkeuren steeds beter leren kennen – na een tijdje kunnen ze misschien zelfs aanvoelen wat u nodig heeft!

 

3) Kan ik gebruik maken van jullie andere diensten via één abonnement, zoals het schrijven van teksten, social media en websitebeheer?

Maar natuurlijk, dat maakt AVirtual juist zo speciaal. Via uw eigen, eenvoudige AVirtual-abonnement en tegen hetzelfde uurtarief kunt u gebruik maken van onze interne ontwerpers, webmasters, tekstschrijvers, boekhouders, social media goeroes, video-editors en digitale marketing deskundigen. Laat uw virtueel assistent uw virtueel team beheren of praat direct met de deskundige die u op dat moment nodig heeft. Het is simpel, snel en zeer kostenbesparend.

 

4) Waar is mijn virtueel assistent gevestigd?

Al onze virtueel assistenten zijn gevestigd is Kaapstad, Zuid-Afrika, in dezelfde tijdzone als Nederland. Kaapstad is een van de meest kosmopolitische steden in de wereld en wordt vaak uitgeroepen tot een van de beste plaatsen om te wonen, werken en bezoeken. Een van onze eerste taken zou moeten zijn dat uw AVirtual assistent(e) uw vakantie hier organiseert.

 

5) Hoe zit het met de betaling?

Aan het einde van iedere maand ontvangt u een factuur op basis van het abonnement dat u heeft afgesloten. Als u niet tevreden bent over de verleende dienst dan kunt u uw abonnement altijd annuleren tijdens de eerste 30 dagen waarna u een volledige terugbetaling ontvangt.

 

6) Hoe kunnen jullie een hoogwaardige dienst verlenen voor de helft van de prijs vergeleken met andere bekende aanbieders van virtueel assistenten?

Hoewel wij een Brits bedrijf zijn met het hoofdkantoor in het Verenig Koninkrijk, zijn al onze virtueel assistenten gevestigd in Kaapstad, Zuid-Afrika. Kaapstad is een van de meest kosmopolitische steden in de wereld en er wonen hier veel Nederlanders. Dankzij het hoge opleidingsniveau in combinatie met de lage levenskosten en lonen, kunnen wij u mee laten profiteren van deze besparingen. In de meeste gevallen bespaart u meer dan 50% vergeleken met andere aanbieders van virtueel assistenten, maar zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit, het vertrouwen en de beveiliging.

 

7) Ik wil me nog niet binden…

We begrijpen dat het nogal intimiderend kan zijn om de virtuele sprong te maken daarom bieden wij onze klanten de mogelijkheid om onze diensten 5 uur lang gratis te gebruiken. U heeft geen creditkaart nodig en u hoeft zich ook niet aan te melden, ervaar gewoon zelf hoe een virtueel assistent uw leven kan veranderen.

 

8) Wat zijn de voordelen van een lidmaatschap?

Als u lid wordt van AVirtual dan ontvangt u 24 uur per dag support en advies om het meeste uit uw virtuele werkrelatie te halen. We willen u en uw bedrijf graag beter leren kennen zodat wij u de allerbeste dienstverlening kunnen bieden, afgestemd op uw individuele behoeften en voorkeuren. Bovendien kunt u profiteren van de kortingen en speciale aanbiedingen die exclusief worden aangeboden aan AVirtual-leden door onze partnerbedrijven zoals Uber, Pronto en Task Rabbit.

 

9) Hoe kan een virtueel assistent echt persoonlijk zijn?

Al onze virtueel assistenten zijn specifiek afgestemd op de behoeften en persoonlijkheid van onze klanten op basis van het profiel dat u aan ons verstrekt. De assistent(e) heeft als doel hun cliënt gelukkig te maken, deze beter te leren kennen en hun leven gemakkelijker te maken. In een mum van tijd hebben u en uw persoonlijke assistent(e) een langdurige, effectieve werkrelatie opgebouwd.

 

10) Hoe lang kan ik samenwerken met mijn virtueel assistent?

Zolang als u wilt! Als u tevreden bent met uw virtueel assistent dan kunt u hem of haar blijven gebruiken zolang u uw maandelijks lidmaatschap betaalt.

 

11) Wat is gemerkte e-mail?

Met deze functie kan uw toegewijde virtueel assistent e-mails versturen en ontvangen vanuit uw domein in plaats van hun @AVirtual mail adres. Dit zorgt voor meer professionaliteit en het geeft de indruk dat uw assistent(e) intern aanwezig is indien nodig. Alle abonnementen zijn inclusief gemerkte e-mail.

 

12) Hoe kan ik communiceren met mijn virtueel assistent?

We vinden Skype een van de meest kostenbesparende en eenvoudigste programma’s voor videoconferenties en telefoongesprekken, maar u kunt ook mailen, telefoneren, sms-en – de keuze is geheel aan u!

 

13) Kan mijn virtueel assistent mijn agenda/inbox beheren?

Geen enkel probleem. Uw virtueel assistent kan eenvoudig vergaderingen organiseren en uw Google agenda beheren. Deel deze gewoon en geef uw assistent(e) toegang om uw agenda te beheren. Meer hoeft u niet te doen!

 

14) Werkt mijn assistent(e) in het weekend?

Ons team werkt tijdens normale kantooruren (maandag tot vrijdag). U kunt uw taken op ieder gewenst moment, dag of nacht, op werkdagen of in het weekend indienen en uw virtueel assistent ontvangt de taak/taken de volgende werkdag om hiermee aan de slag te gaan.

 

15) Hoe zit het met vakanties?

Uw virtueel assistent zal altijd eerst met u overleggen voordat hij of zij een vakantie boekt om te voorkomen dat hij/zij afwezig is tijdens perioden dat het heel druk is in uw bedrijf. Als zij op vakantie zijn dan zorgen wij voor vervanging in geval van nood, mocht dit nodig zijn, evenals het beantwoorden van de telefoon.

 

16) Ik weet niet zeker of dit mijn eindresultaat zal verbeteren.

Niemand geeft graag geld uit aan overheadkosten, maar sta er eens bij stil hoeveel tijd u momenteel verspilt aan administratieve taken en hoeveel uw bedrijf zou kunnen profiteren van uw gerichte aandacht. We zijn ervan overtuigd dat u de investering zeker de moeite waard zult vinden.